Захист Вашого здоров'я з Globalis

Цілодобова підтримка медичного асистансу

Гнучкі програми і оптимальний захист

Нам 23 роки, ми працюємо з 1997 року

Більше 100 мільйонів гривень статутний фонд

Замовте консультацію

Ми зв'яжемося з Вами найближчим часом. Будь ласка, заповніть поля нижче

Страховики з’ясували, де найчастіше пасажири гублять свій багаж

02/03/2020
Страховики з’ясували, де найчастіше пасажири гублять свій багаж
Сервіс Aviasales разом з страховиками провів опитування пасажирів в грудні 2019 року та з’ясував, де найчастіше мандрівники гублять свій багаж. У 40% респондентів багаж загубився чи був пошкоджений на внутрішніх рейсах, 38% опитаних губили сумки та валізи під час транзиту в Європі, 15% — на транзиті в Азії и 7% — на транзиті в США. За даними опитування, яке було проведено в грудні 2019 року в соцмережах, половина мандрівників, стабільно відправляється у відпустку тільки з ручною поклажею, а інша половина ніколи не від’їжджає без валізи. При цьому 5% відмітили, що стикалися з втратою багажу. На питання, чи страхували пасажири багаж від втрати чи затримки, позитивно відповіли 16%. Всього в опитуванні прийняли участь біля 80 тис. чоловік, кожинй з яких міг відповісти на вибране питання чи на всі запропоновані питання. Ризик «Захист багажу» можна включити за своїм бажанням в поліс страхування мандрівників. В разі втрати чи затримки багажу перевізником більш ніж на 4 години, страхова компанія відшкодовує витрати на придбання предметів особистої гігієни, необхідного одягу та взуття в межах страхових лімітів. Середня сума виплати в зв’язку з втратою валізи чи сумки в середньому складає 500 євро за 1 місце. В основному виплати провадяться в зв’язку з затримкою багажу, втрата відбувається значно рідше. Втрата та пошкодження багажу – світова проблема. За даними звіту SITA 2019 Bag IT Insights, в 2018 році мандрівники зареєстрували приблизно 4,3 млрд сумок, з яких «постраждали» 24,8 млн (5% — загублені чи вкрадені, 18% — пошкоджені чи відкриті, 77% — затримані). При цьому якість обробки та доставки багажу постійно покращується. В порівнянні з 2007 роком кількість авіапасажирів в світі виросла вдвічі, також вдвічі скоротився обсяг втрачених чи пошкоджених особистих речей. В Європі в 2018 році на тисячу чоловік приходилось 7,29 «проблемних» валіз чи сумок (в 2007 році — 16,6), Північній Америці — 2,85 (в 2007 — 7), країнах Азії — 1,77 (в 2007 — 3). При настанні події, що має ознаки страхової, необхідно протягом 24 годин з моменту виявлення факту пропажі, отримання пошкодженого багажу чи затримки його видачі повідомити посадовим особам авіакомпанії, морської лінії чи іншого перевізника, під відповідальністю якого знаходився зареєстрований багаж. Після цього необхідно оформити свої претензії до перевізника та отримати акт про факт пропажі, повної втрати чи затримки багажу. І після цього зв’язатися зі страховою компанією за телефоном, який вказано в страховому сертифікаті, та повідомити про подію.